czwartek, 27 października 2016

Choinkowo kolorowo :D

Witajcie,

do mojej świątecznej kolekcji dorobiłam jeszcze kartki przypominające choinki. Do ich stworzenia wykorzystałam:

- papier z bloku kreatywnego z ludowymi motywami
- kawałek sznurka
- tekturę falistą
- klej
- nożyczki
- linijkę

Pomysł na takie kartki znalazłam na stronie zszywka.pl. Osoba dzieląca się "przepisem" na kartkę podała tam wymiary szablonu. Kartkę robi się dość szybko. Według mnie taka forma jest całkiem efektowna. Grunt to dobrać ładny papier z ciekawym wzorem.

Zachęcam do zabawy z choinkowymi kartkami. Oto moje efekty:











5 komentarzy:

  1. Świetne ! Serdecznie pozdrawiam 😊🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Dziewczyny! Grzebałam w necie, żeby znaleźć pomysł na jakieś ciekawe kartki i znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe :) Przy okazji dziękuję za udział w moim małym candy:) wkrótce zapraszam po wyniki :)) życzę powodzenia :) Pozdrawiam. olenka_ja

    OdpowiedzUsuń