niedziela, 4 czerwca 2017

L jak Lapis Lazuli

Witajcie,
zgłaszam kartkę z motywem Alicji w Krainie Czarów do udziału w zabawie Kartkowego ABC
                                 
                                                             AKTUALNE WYZWANIE

                                                       L jak Lapis Lazuli   

Przypomnę, że kartka powstała z okazji Ślubu pary, która swoje wesele organizuje w motywie "Alicji w Krainie Czarów". Sama uwielbiam ten film, zwłaszcza wersję z Johny'm Deep'em 
w roli Szalonego Kapelusznika :). Motywy tego pełnego magii świata postarałam się uchwycić na poniższym kawałku papieru:




W kolorze lazurytu jest wstążka Królika, akcenty tła oraz część ubrania Alicji, znajdującej się na karcie u góry.








4 komentarze:

  1. Dzieki! Mam nadzieję, że spodoba się również jury ☺. P.S. Zapraszam do udziału w moim Candy☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię klimaty Alicji w Krainie Czarów :)
    Cieszę się że bawisz sie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką Alicji, ale karteczka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń