wtorek, 6 czerwca 2017

Zaproszenie na Ślub z użyciem papieru bezkwasowego i bezdrzewnego

Cześć,
to znowu ja!☺Chciałam pokazać Wam jeszcze jeden projekt zaproszenia na Ślub. Zaproszenie jest proste, ale z wysokiej jakości papieru. Papier z motywem desek jest, jak w tytule postu, bezkwasowy
 i bezdrzewny. Wszystkie zaproszenia robię z personalizacją. Możecie sami zaproponować tekst, jaki ma być w środku lub skorzystać z moich gotowców.

Wymiary: 13,5 cm x 13,5 cm

zaproszenie na ślub, proste zaproszenie na ślub

proste zaproszenie na ślub

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne :) Niby proste ale klimacik swój ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Chciałam właśnie, żeby było proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste, ale stylowe! ;) Powoli zaczęłam rozglądać się za zaproszeniami ślubnymi i przyznam, że to jest najbardziej oryginalne, jakie do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pozytywny komentarz :).Prostota ma swój urok, zwłaszcza w zaproszeniach. Poza tym ludzie zazwyczaj nie chcą wydawać gigantycznych kwot na same zaproszenia, przeważnie potrzebują większej ilości. Jeśli się zdecydujesz, chętnie zrobię zaproszenia :). Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Porozmawiam z Narzeczonym i w razie czego się odezwę :)

      Usuń