sobota, 16 kwietnia 2016

pudełeczko na biżuterię

Wykorzystując chwilę wolnego czasu postanowiłam dokształcić się w dziedzinie robienia pudełek. Zaczęłam od zrobienia czegoś małego - małego kroku, jak się okazało w stronę decoupage :). Pierwszy raz z tą dziedziną zetknęłam się w. . . uwaga. . . sklepie mięsnym. Robiąc zakupy, zobaczyłam przy ladzie piękne koszyki z wikliny papierowej. Jeden kupiłam :D. Służy do dziś :D. Nie wiedziałam, że decoupage można ozdabiać również papier. Papier ozdabiać serwetkami? Ale jak to? A tak to, że się da!!! Ja rozpoczęłam swoją przygodę z decoupge od zrobienia i ozdobienia małego pudełeczka na kolczyki. Pudełeczko ozdobiłam  techniką podobną do decoupage, podobną, ponieważ nie użyłam na papier żadnej bazy. Przykleiłam tylko wzorek z papierowej serwetki klejem CREA PATCH (Cre-Ation) rozcieńczonym z wodą.  W przedpokoju stoi też słoik, który niebawem zamierzam ozdobić.
Oto moje małe cudo:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz